اکسون‌موبیل

اکسون‌موبیل افزایش قابل‌توجه ظرفیت تولید به‌منظور ذخیره‌سازی پایه مصنوعی متالوسن پلی‌آلفین با ویسکوزیته بالا (mPAO) را در کارخانه تولید Baytown، تگزاس در  ایالات متحده تایید کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،اکسون‌موبیل افزایش قابل‌توجه ظرفیت تولید به‌منظور ذخیره‌سازی پایه مصنوعی متالوسن پلی‌آلفین با ویسکوزیته بالا (mPAO) را در کارخانه تولید Baytown، تگزاس در ایالات متحده تایید کرد.
این اعلامیه به دنبال یک آزمایش موفق گیاهی صادر شده است. این شرکت گفت: «آزمایش کارخانه به نرخ اجرای ثابت تقریبا 20درصد نسبت‌به مبنای طراحی منجر شد و ظرفیت را به 60 کیلو تن تولید mPAO با ویسکوزیته بالا در سال برای کارخانه افزایش داد.» کری-‌آن لانیگان، معاون روانکارهای سنتتیک اکسون‌موبیل گفت: «مشتریان ما تقاضای عرضه سهام پایه مصنوعی قابل اعتماد و با کیفیت بالا را دارند تا بتوانند با اطمینان نوآوری کنند. سرمایه‌گذاری در تاسیسات تولید و پاسخ به محرک‌های بازار به ما امکان می‌دهد در خط مقدم صنعت سهام پایه باقی بمانیم.» لانیگان بیان کرد: «اکسون موبیل بیش از نیم میلیارد دلار در بهبود ظرفیت کارخانه در دهه گذشته سرمایه‌گذاری کرده است.»

بازار روغن پایه سنتتیک به طور مداوم در حال تحول است
به‌گفته «بازار به طور مداوم در حال تحول است و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده ما را در مسیر برآورده‌کردن نیازهای بلندمدت مشتریان برای رشد کسب و کار خود و همچنین حمایت از نیاز روزافزون جامعه به انرژی‌های تجدیدپذیر قرار می‌دهد». لانیگان ادامه داد: «روغن پایه سنتتیک ما به فرمول‌سازها کمک می‌کند روانکارهایی بسازند که انرژی کارآمدتر دارند، در شرایط عملیاتی شدیدتر کار می‌کنند، فواصل تخلیه طولانی و عملکرد روان‌کننده پیشرفته‌ای را
ارائه می‌دهند.»
به‌گفته اکسون‌موبیل، پذیرش زیرساخت‌های روغن پایه سنتتیک متالوسن در بازارهای صنعتی، خودرویی و توربین‌های بادی افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود بازار روان‌کننده‌های مصنوعی بین سال‌های 2020 تا 2025 بیش‌از 25درصد رشد کند و در فضای روان‌کننده‌های صنعتی پیشرفت بیشتری داشته باشد.

ظرپایه «گروه ۴ و ۵» اکسون‌موبیلفیت روغن
واحد تجاری اکسون‌موبیل سنتتیک که دارای چهار تاسیسات تولید پایه سهام گروه IV و V است و بیش از 375 کیلوتن (KT) را در همه گریدها عرضه می‌کند، به این شرح تقسیم می‌شود: پائوهایی با ویسکوزیته پایین که ظرفیت سالانه ۲۰۹ هزار تن دارند، پائوهایی با ویسکوزیته بالا که ظرفیت سالانه ۱۰۲ هزار تن دارند و استری‌ها که ظرفیت سالانه ۶۷ هزار تن را
فراهم کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =